Saturday, January 21, 2012

TeRkiNi

Halloha.......
Masa terus berlalu tanpa kusedari 25 januari 2012 tarikh bermulanya aku bertugas semula di pejabat. Huh... cepatnya masa berlalu... Sepanjang 90 hari cuti bersalin, banyak yang telah aku lalui...minat aku pada buku dan seni decoupage aku praktikkan sepanjang 90 hari itu.
Berat rasanya untuk melalui hampir 12 jam di luar rumah. Perjalanan pergi dan balik 2 jam lamanya. Ini bermakna aku harus meninggalkan baby aku di taska hampir 12 jam....sedihnya. Moga Safiyyah tabah berada di taska, inilah lumrah kehidupan nak....Mama doakan Safi dapat harungi segala liku-liku kehidupan dengan tabah. Ok tanpa membuang masa, saya Noorlaili Ayub ingin meng-upload gambar-gambar seni decoupage yang telah aku hasilkan...layaaann...



akhirnyer sampai jugak brg yg kupesan...:)



0000001




0000002




0000003




my decoupage....





2 comments:

  1. salam kak.. klu yg tin tu brape yea? klu bg tin akak tlg buat kan decopage tu..??

    ReplyDelete
  2. Wa'alaikumussalam, ikut jenis tin...kalu yg besar + design (RM30 keatas) .. yg sederhana & kecil ..masing2 RM15 - RM10. Berminat sila call mak di talian 0129234602...hehe..

    ReplyDelete