Thursday, October 3, 2013

Oh tidak!

 Assalammualaikum,

Dari hari ke hari..aku teringin nak buat benda ni..OH TIDAK............!
Hati ni merayu - rayu...nak buat benda ni tapi kerja rumah banyak tak siap...balik dari opis (kerja2 di opis...sampai pencen memang tak akan habis) kain tak berlipat, basuh  & jemur. Kemas dapur lagi tapi aku selalu pastikan dalam banyak ruang di rumah, dapur mesti dalam keadaan bersih  & kemas kalu tak...OH TIDAK!..Itu dipanggil JERITAN BATIN nama nyer :p.
Ok sambung, bilik tidur utama..bilik tidur anak - anak kena kemas..OH TIDAK! Belum lagi nak masak dan melayan suami & anak - anak. Ok semua tu boleh settle, pendek kata...PANJANG TAK KATA APA - APA! wahahaha.
Aku teringin sangat...bila kerja - kerja rumah settle terus buat benda ni tapi...badan terasa letih so 'shaiton' dok depan mata suruh tidor lah..tidor lah..akhirnya tidurlah sang puteri bersama - sama mimpi yang indah. Baget puteri kononnn:p
 



Inilah dia, benda yang aku dok membebel tadi. DECOUPAGE.
Bila aku stress mesti aku selak gambar satu - satu dlm tab Samsung aku..tak dapat buat decoupage..dpt nengok jadilah. Gambar di atas adalah hasil dari tanganku yang tidak seberapa..ade di antaranya untuk hadiah kawan - kawan, tak kurang juga tempahan dari customer.
 
Ok, tq for reading this entry.
 

No comments:

Post a Comment