Sunday, September 29, 2013

Khabar baik :)


Assalammualaikum,

Lama tak nengok blog mak ni...ape khabar agaknye?
Jawapannya, khabar baik.
Rutin harian kalau sistem HRMIS (sila rujuk sistem di JPA) tak 'hang' aku akan jengok blog yang femes iaitu blog adik Fatin Liyana atau Irine Nadia Marcello.
Banyak input dan output baca blog diaorang nihh..
Tiba-tiba secara tak sengaja sambil makan coklat feveret Cadbury Dairy Milk, Roast Almond..hati terdetik nak tgk blog sendiri. Fuhhh..berabukkk..lama x nengok..kesiann.
Blog ni, bagi aku tempat untuk aku luahkan perasaan, tak lebih dari tu..tapi selalu aku luahkan pada si suami yang penyayang jer..sila ignore kenyataan mak ni ye :p
Aku tak ade masa nak update blog..mungkin tak ade orang nak baca blog haku sebab tu tak ade mood nak update! kihkih....
Ok berbalik pada tajuk di atas, aku sihat - sihat aja..anak - anak sihat dan suami ..bertambah sihat! wawahhahha..jgn tecik hati ye sayang..
Baru - baru ni, Encik Suami ( Mohd Shahril Bin Sono) telah menyertai 2nd Asian Footvolley Campionships di Bangkok, Thailand. Sedih  ditinggalkan 4 hari.. tapi tak ape abang..demi cita - cita abang untuk pergi lebih jauh dalam bidang ni..ayang REDHA. Sebenarnya, suami merupakan pemain sepak takraw MSSM dan Negeri Selangor. Suami dah tak aktif sukan sepaktakraw, sejak sekolah rendah dia dah wakil negeri..bawah 12 tahun kot tahun 1992 di Sabah. Terpilih bersekolah di Sekolah Projek Sek 11, Shah Alam..dari form 1 hingga 5. Banyak kenangan suka duka dia di sana. Sejarah suami di sekolah tersebut banyak tercipta...ok noktah...ni dah melalut nihh..actually nak banyakkan ayat karangan..kihkih..
The point is, sila layan gambar yang sempat di Wassap sepanjang suami di Bangkok tempoh hari.

 
Lelaki berbaju hitam tu lagend takraw Thailand..huhu
 
 

Ok..cukup untuk dua gambar dulu...bersambung next n3...x lama pun..lepas rehat sejam nanti...sambung balik update blog. 
 
Thank you for reading this N3 !

No comments:

Post a Comment